مشاوره طراحي سايت يكي از كارهاي مهم، تاثيرگذار، هزينهبر و چالشبرانگيز است. بدون مشاوره در اين زمينه حتي اگر مجري سايت شما شركت مايكروسافت هم باشد ممكن است مسير درست طي نشود. مشاوره در اين مورد بخصوص يعني تبادل اطلاعات و همفكري. اطلاعاتي كه زمينهساز تصميمهاي بهتر، مسيرهاي كوتاهتر و هزينههاي كمتر ميشود. قبل از راهاندازي هر كار مهمي مشورت كنيد خصوصا ساختن يك سايت خوب. اين مطلب نگاهي است به روش درست و اصولي مشورت با اهالي فناوري در رابطه با راهاندازي سايت.
چرا بايد قبل از شروع طراحي سايت مشاوره بگيريد؟مشاوره بگيريد تا چرخ را از اول اختراع نكنيد. طراح سايت ساختن سايت را ميداند اما شما را نميشناسند. او در مورد صنعت، حوزه كاري، نگرشها، مشكلات، انتظارات و حتي بودجه اطلاعات دقيقي ندارد. بنابراين بدون مشاوره چيزي خلق خواهد شد كه ممكن است چكشكاري آن به قيمت دوباره ساختنش بينجامد. پس اولين فايده مشاوره شناخت كافي مجري از روند چيزي است كه شما قرار است در سايت خود عرضه يا ارائه كنيد.
مشاوره براي زمان و هزينهمشاوره بگيريد تا بتوانيد بر روي زمانبندي و منابع خودتان برنامهريزي كنيد. برآورد هزينه سايت و همچنين تعرفههاي قيمتگذاري كه روي اينترنت هست تا حدود زيادي كلي است و بيشتر مشتريان را در سه تا پنج گروه دستهبندي ميكند كه ممكن است نياز شما در هيج يك از اين دستهها نباشد. مشاوره خوب و اصولي كمك ميكند تعرفه دقيق سايت خودتان را بتوانيد محاسبه كنيد. همچنين زمانبندي اجرا ممكن است كمتر يا بيشتر از چيزي كه واقعيت دارد ارزيابي و توافق شود كه مشاور ميتوند اين خطا را نيز به حداقل برساند.مشاوره براي كاهش اشتباهاتتجربه نشان داده كه اكثر تعارضهاي بين مشتري و كارفرما به دليل عدم شناخت طرفين از شرايط يكديگر و در نتيجه ذهنيتهاي مبهم طرفين نسبت به يكديگر ايجاد ميشود. قراردادها و توافقهاي حقوقي اگرچه در جريان هر كاري كه دو يا چندطرف در آن درگير هستند ميتواند وظايف و تعهدات طرفين را به خوبي مشخص كند اما براي همين موضوع هم نياز است كه با دقت و وسواس عمل كنيد و اينجاست كه يك مشاور خوب نقش مهمي در به حداقل رساندن اختلافهايي كه ممكن است طولاني شود ايفا ميكند.
در جلسه مشاوره چه چيز هايي بپرسيم؟پيشنهاد ميكنيم براي اطلاعاتي كه به آساني در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگيريد. چك ليستي تهيه كنيد و موضوعاتي را كه قرار است در مورد آن بدانيد را در گوگل جستجو كنيد تا با ادبيات و اصطلاحات فني طراحي سايت آشنا شويد. محدوده موضوعي و زمانبندي مشاوره را تا جايي كه ميتوانيد كوتاه و مشخص كنيد و از بيان موضوعات غير مرتبط مثلا در مورد كل تجارت الكترونيك يا سهام آمازون يا سرمايهگذاران ديجيكالا، ... پرهيز كنيد. مستقيم به اصل موضوع مورد نياز خودتان بپردازيد. موضوع مورد نظر شما اگر راهاندازي سايت است كلي و باز به نظر ميرسد. دقت كنيد بسياري از افراد در گوگل جستجو ميكنند مشاوره طراحي سايت . با شركت ما تماس ميگيرند، جلسه هماهنگ ميكنند و همين ارتباط سايه سرآغاز همكاريهاي بلند مدت فراواني را ايجاد ميكند. محدود كردن موضوع يعني تمركز كامل بر روي خواستهها.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۰۷:۰۶:۰۶ توسط:زهرا علي خوش موضوع:
سئو سايت خدمات بهينه سازي و سئوي وب سايت خدمات سئو سايت براي كسب و كار هايي كه نياز دارند خدمات و محصولات خود را به كاربران بيشتري نمايش دهند. سايت ديجيتال ماركتينگ آكادمي طراحان تمام سئوي سايت شما را به بهينه ترين روش ممكن انجام مي دهد
خدمات سئو چه كاربردي براي سايت شما دارد؟
خدمات سئو مجموع كارهايي هستند كه معمولاً توسط يك يا چند متخصص از آژانس ديجيتال ماركتينگ به صاحبان كسبوكار ارائه ميشود و به شركت آنها در افزايش بازديد سايت در گوگل كمك ميكند. با سئو كردن سايت، كسب و كار شما در نتايج موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ بيشتر ديده ميشود.
امروزه 55 درصد از كسبوكارها، روي خدمات حرفهاي بهينه سازي و سئو سايت سرمايه گذاري ميكنند. هرچند قبل از اينكه شركت شما روي سئو سايت تمركز كند، پاسخ به اين دو سوال بسيار مهم است: خدمات سئو سايت چيست و يك شركت براي بهينه سازي سايت بايد چه مواردي را دارا باشد؟
خوب، چرا سئو سايت شما براي كسب و كارتان مهم است؟
درصد بسيار زيادي از كاربران براي شروع كار خود در اينترنت جستجو مي كنند. براي مثال براي خريد كادو، خدمات بهينه سازي سايت، آموزش سئو، براي تعمير لوازم خانگي، براي خريد موبايل و خيلي از خدمات ديگر.
و سئوي سايت شما باعث مي شود كاربران كه در اينترنت خدمات و محصولات شما را جستجو مي كنند به راحتي به شما برسند.
تيم ما خدمات سئو را با جديدترين الگوريتم هاي گوگل براي پروژه ها انجام مي دهد، تا ترافيك و رتبه وبسايت شما را با روش هاي ارگانيك بالا ببرد
سئو چطور كار مي كند؟
همه چيز از موتور هاي جستجو شروع مي شود (مثل گوگل) هر موتور جستجو خزنده هايي دارد كه با وارد شدن به سايت ها و جمع آوري اطلاعات ليست شده آنها را دسته بندي مي كند. و بعد از آن الگوريتم هاي موتور هاي جستجو روي آن اطلاعات اعمال و رتبه بندي روي سايت ها انجام مي شود.
و اينجاست كه بهينه سازي سايت (SEO) وارد عمل مي شود. سئو باعث مي شود كه ما به موتور هاي جستجو بفهمانيم سايت شما در چه حوزه اي است و چه كاري انجام مي دهد. و اين يك استراتژي ديجيتال ماركتينگ است كه مشتريان را به سايت شما هدايت ميكند.
اما يك نكته مهمي كه وجود دارد اين است كه موتور هاي جستجو به صورت مرتب الگوريتم ها و روش هاي خود را آپديت مي كنند در و اين متخصص سئو است كه بايد با اين آپديت هاي جديد گوگل هماهنگ باشد و استراتژي ÷سايت را با همان روش جلو ببرد
سئوكار چيست؟
حالا كه با واژه ي سئو و چيستي آن كمي آشنا شديد، آمادگي اين را داريد كه جواب سوال سئوكار چيست را بدانيد! متخصص سئو يا سئوكار حرفه اي، شخصي است كه داراي تجربه، دانش فني و علمي، مهارت و … در زمينه بهينه سازي سايت است. در واقع اين شخص قادر است بر اساس تكنيك هايي كه بلد است و يا در يك دوره آموزش سئو آن ها را ياد گرفته است، اقدام به بهينه سازي سايت شما براي موتورهاي جستجو كند..
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۰۴:۰۴:۵۷ توسط:زهرا علي خوش موضوع:
قاليشويي يكي از مشاغل با قدمت و پردرآمد در ايران، به خصوص در شهر هاي پر جمعيتي مانند تهران محسوب مي شود. در چند سال اخير به دليل ورود بسياري از كسب و كار ها به سمت فضاي اينترنت و سايت، مردم تمايل بيشتري پيدا كرده اند تا بسياري از فعاليت هاي خود را در فضاي مجازي انجام دهند. به همين دليل طراحي سايت قاليشويي براي اين كسب و كار بسيار لازم و ضروري مي باشد. اگر در مورد اينكه يك وب سايت داشته باشيد هنوز مردد هستيد و يا نمي دانيد براي داشتن يك وب سايت مجلل و شيك بايد از كجا شروع كنيد، با آكادمي طراحان همراه باشيد.چرا به يك وب سايت قاليشويي نياز داريددلايل زيادي وجود دارد كه باعث شده بسياري از افراد در صنعت شستشوي فرش و موكت به سمت ايترنت حركت كنند كه در اين قسمت ما قصد داريم آن ها را براي شما بازگو كنيم.
عدم توانايي در شستشوي فرش در آپارتماندر كلان شهر هايي مانند تهران، بيشتر خانه ها آپارتماني هستند و مردم فضا و امكانات كافي براي شستن فرش هاي منازل خود را ندارند؛ به همين دليلي گرايش بيشتري دارند تا اين كار را به قاليشويي قابل اطمينان و معتبر بدهند تا در كمترين زمان، پايين ترين قيمت و بالا ترين كيفيت بتوانند اين كار را برايشان انجام دهند. در اين جاست كه وجود يك وب سايت باعث معرفي شما و خدماتتان به بهترين حالت به مشتريانتان مي باشد.
مشغله زياد مردم براي پيدا كردن يك قاليشويياز آنجايي كه مشغله هاي زيادي مانند كار، فعاليت هاي روزمره، خانه داري، فرزندان و … براي مردمان شهر هاي بزرگ وجود دارد، تمايل زيادي براي پيدا كردن يك قاليشويي مناسب در فضاي اينترنت دارند. اينجاست كه شما مي توانيد تعداد بسياري از اين مشتريان هدف را از طريق وب سايتتان جذب و درآمد خود را چند برابر كنيد.
آپشن ها سايت قاليشوييامكانات و آپشن هايي كه در سايت هاي قاليشويي وجود دارد باعث ايجاد سهولت بسيار بالا در كار شما مي شود. ديگر نيازي نيست فردي را استخدام كنيد و پاسخگوي تلفن مشتريان باشد. شما مي توانيد از سيستم هاي بسيار پيشرفته و عالي در سايتتان استفاده كنيد تا ديگر نيازي به تماس نباشد و مشتريان بتوانند به راحتي درخواست شستشوي خود را ثبت كنند.
سئو سايت قاليشويي
بهينه سازي وبسايت و افزايش ورودي و جايگاه سايت در نتايج جستجوي گوگل با برنامه زماني توليد محتوا و تبليغات، لينك يك گوگل شما باشيد!
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۰۴:۴۲ توسط:زهرا علي خوش موضوع:
طراحي سايت فروشگاهي عالي = فروش عاليبا افزايش وب سايت هاي فروشگاهي و همچنين افزايش تمايل مشتريان به اين سبك سفارش، وب سايت فروشگاهي و تاثير آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انكار ناپذير مي باشد. طراحي سايت فروشگاه اينترنتي بايد به نحوي باشد كه حس اعتماد و امنيت در خريد را به كاربر القا نموده و او را تبديل به مشتري دائمي نمايد.نحوه ي برخورد با مشتريان به خصوص در اولين مراجعه، تاثير بسيار زيادي در جذب آنها خواهد داشت. اين امر در فروشگاه آنلاين هم صدق مي كند. طراحي وب سايت بايد بر اساس عناصر بصري مناسب، اصول روان شناسي خريد، استراتژي فروش مناسب انجام شود. چنين طراحي سايت حرفه اي نمي تواند تاثير مثبتي در جهت جذب مشتريان فروشگاه آنلاين شما خواهد داشت
دسترسي آسان و سريع به محصول در طراحي وب سايت فروشگاهييك سايت فروشگاهي را در نظر بگيريد كه بازديد كننده نتواند به راحتي به محتوا آن دسترسي پيدا كند و يا جستجو قوي نداشته باشد. سردرگمي كاربر مي تواند بر ذهنيت او نسبت به وب سايت و برند شما اثر منفي گذاشته و احتمال اينكه كاربر سايت شما را ترك كند نيز افزايش مي يابد. بنابراين وب سايت فروشگاهي بايد داراي ساختار استاندارد براي دسته بندي محصولات و سيستم جستجو كاربردي و خوب باشد.اهميت سيستم جستجو در وب سايت فروشگاهي شما به اندازه اي مي باشد كه اگر درست عمل نكند احتمال نارضايتي كاربر و در نتيجه ترك كردن سايت فروشگاهي را افزايش مي دهد. در نتيجه نبايد از جستجو هاي ساده استفاده شود و جستجو پيشرفته را بايد اعمال نمود.ثبت نام كاربر جهت خريد از وب سايت فروشگاهيدر ساخت سايت فروشگاهي يكي از قسمت هاي مهم و رايج، بخش مربوط به ثبت نام كاربر مي باشد. در طراحي اين بخش از سايت بايد دقت شود كه يك فرم بزرگ با داده هاي زياد در مقابل كاربر قرار نگيرد. بايد تعدادي اطلاعات محدود در بخش نهايي خريد از كاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...همچنين مي توان در مرحله ثبت نام تمامي اطلاعات را از كاربر درخواست نمود تا در مرحله خريد تنها چند فيلد قرار داده شود كه امكان تغيير آن براي مشتريان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دريافت كنيد
يكي ديگر از مواردي كه در طراحي سايت فروشگاهي اهميت دارد و بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه، بخش ديدگاه هاي مشتريان را فعال كنيد...
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۴۲:۰۴ توسط:زهرا علي خوش موضوع:
چگونه ميتوانم از سايت و قالب آماده استفاده كنم؟وبلاگ راه اندازي سايت و فروشگاه اينترنتيوقتي صحبت از طراحي سايت ميشود اكثر افراد تصور ميكنند كه راهاندازي سايت كاري سخت و زمانبر است. مثلا به همسايهام كه مدرس زبان است گفتم چرا يك سايت آموزشي تاسيس نميكني؟ در جواب گفت كه طراحي سايت سخت است و زمان زيادي هم ندارم كه بخواهم روي سايتم كار كنم. افراد زيادي مثل همسايهام هستند كه دوست دارند سايت داشته باشند. اما چون طراحي سايت كار سختي است، هيچ وقت دنبالش نرفتند. ميخواهم بگويم كه راههاي راحتتري هم براي طراحي سايت وجود دارد كه به درد اين افراد ميخورد.
يكي از اين راهها استفاده از سايت يا قالب آماده است. اگر به دنبال راهاندازي سايت هستيد احتمالا عبارت "سايت آماده" يا "قالب آماده" را زياد در اينترنت ديدهايد. خيلي از افرادي كه قصد تاسيس سايت دارند از ما در مورد سايت و قالب آماده ميپرسند. به همين دليل تصميم گرفتيم كه مطلبي تهيه كنيم تا بيشتر با مفهوم و ويژگيهاي سايت و قالب آماده آشنا شويد.
سايت و قالب آماده چيست؟اول از همه بگويم كه سايت آماده و قالب آماده با هم فرق دارند. سايت آماده يعني اين كه يك شركت طراحي سايت به صورت اختصاصي سايتي را طراحي كرده و آن را به چند نفر ميفروشد.
اين روزها هزينه طراحي سايت اختصاصي آنقدر زياد شده كه فقط شركتهاي خيلي بزرگ، با پشتوانه مالي فراوان قادر به تهيه آن هستند. همين مسئله باعث شده بازار طراحي سايت اختصاصي كمي كوچكتر و محدودتر از قبل شود. به همين دليل برخي از شركتهاي طراحي سايت تصميم گرفتند سايتهايي را به صورت اختصاصي طراحي كنند و آن را با قيمت كمتر به چند نفر بفروشند.
آشنايي با اصطلاح سايت و قالب آماده
مثلا هزينه طراحي يك سايت فروشگاهي اختصاصي مثل ديجي كالا از 100 ميليون تومان شروع ميشود. مطمئنا اين هزينه براي هر كسب و كاري خيلي زياد است و هركسي قادر به خريد آن نيست. اما شركت طراح، يك سايت با كدنويسي اختصاصي و مشابه ديجي كالا و با تمام امكانات تهيه ميكند. بعد آن را با قيمت مناسبتري مثلا حدود 2 ميليون تومان براي فروش قرار ميدهد. با اين قيمت بدون شك افراد بيشتري قادر به خريد سايت هستند. به اين نوع از سايتها اصطلاحا سايت آماده ميگويند.
اما قالب آماده قضيهاش متفاوت است. اگر براي ساخت سايت از سيستمهاي مديريت محتوا مثل وردپرس استفاده كنيد، تعداد زيادي قالب رايگان و پولي براي آن پيدا ميكنيد. به اين قالبها كه از قبل تهيه شدهاند، قالب آماده گفته ميشود. اما در كنار قالب آماده ميتوانيد از يك شركت طراحي سايت بخواهيد كه با توجه به سليقه شما يك قالب اختصاصي براي سيستم مديريت محتواي سايتتان تهيه كند. براي آشنايي بيشتر با انواع قالبها ميتوانيد مقاله «طراحي سايت؛ قالب آماده يا قالب اختصاصي؟» را مطالعه كنيد.
پس بايد بگوييم كه سايت آماده در واقع شامل يك سيستم مديريت محتوا (CMS) اختصاصي به همراه قالب اختصاصي است كه به چند نفر فروخته ميشود. اما قالب آماده فقط يك قالب با طراحي اختصاصي است كه براي سيستم مديريت محتواي عمومي طراحي شده و به چند نفر فروخته ميشود. به همين دليل قيمت سايت آماده به مراتب بالاتر از قالب آماده است. براي اينكه بيشتر با سيستم مديريت محتوا و انواع آن آشنا شويد بهتر است مقاله «هرآنچه بايد در مورد سيستم مديريت محتوا بدانيد» را مطالعه كنيد
طراحي سايت با قالب اماده چه مزايا و معايبي دارد
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ساعت:
۰۲:۲۰:۱۴ توسط:زهرا علي خوش موضوع:
طراحي سايت با قالب آماده طراحي سايت با قالب آماده
طراحي سايت با قالب آماده يكي از روش هاي ساخت سايت مي باشد كه در آن به جاي اينكه قالب سايت را از ابتدا طراحي و كد نويسي كنيم، از قالب هاي آماده و موجود در بازار استفاده كرده و آن ها را شخصي سازي كنيم. در اين ميان مي توان بيان داشت كه قالب آماده وب سايت ها، مدل هاي طراحي شده اي هستند كه براي طراحي وب و برنامه نويسي استفاده مي شوند. مجموعه گسترده اي از الگوهاي موجود از ارائه دهندگان مختلف و يك ميزبان كامل قالب وب سايت براي Bootstrap وجود دارد..با طراحي سايت با قالب آماده مي توان انواع سايت فروشگاهي،شركتي،خدماتي و انواع ديگر سايت را در كمترين زمان پياده سازي و اجرا كرد و به طراحي سايت ارزان تحقق بخشيد براي ساخت وب سايت آماده مي توان با تمام سيستم هاي مديريت محتواي متداول مانند، WordPress يا جوملا و … پياده سازي و استفاده كرد. زماني كه شما سايتي را طراحي مي كنيد و روال طراحي ظاهري و كدنويسي آن به پايان مي رسد شما مجموعه اي از اين فايل ها در اختيار داريد به آنها قالب سايت مي گويند. حال اينكه اگر بخواهيد از اين قالب در سايتي با نشاني ديگر در اينترنت استفاده كنيد مي توانيد از همان مجموع قالب هايي كه از قبل آماده شده است را استفاده نماييد در نتيجه به همين دليل قالب هاي آمده يا قالب هاي از قبل طراحي شده را براي اين دسته از قالب هاي سايت در نظر گرفته شده است. با توجه به اهداف كسب و كار شما، ممكن است طراحي سايت با قالب آماده هم پاسخ گوي نياز مشتريان باشد. اما توصيه اكيد ميشود از شركت طراحي سايت معتبر اين قالبها را تهيه كنيد. در اين صورت از پشتياني، گارانتي و كيفيت كار ميتوانيد اطمينان داشته باشيد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت:
۰۷:۱۳:۲۴ توسط:زهرا علي خوش موضوع: